The تبدیل شارژر لپ تاپ به تایپ سی Diaries

Wiki Article

اما از طریق شهر باتری تونستم تقریبا قیمت هر نوع رو بفهمم و بتونم متناسب با بودجه و شرایط کاری خودم انتخاب کنم.

آموزش سه ستاره کردن چالش جدید کلش اف کلنز

یکی از بهترین مزایای خمیر قابل فرم دهی سورگو، امکان قالب گیری آن به فرم کابل است و شما برای تعمیر هر نوع شارژری می‌توانید از آن استفاده کنید و بابت استحکام آن مطمئن باشید. تعمیر کابل شارژ با فنر

این عوامل می تواند باعث صدمه دیدن یا خرابی شارژر شود. اما گاهی مواقع پیش می آید که فقط کابل پاور شارژر خراب شده و مشکلی از سمت آداپتور لپ تاپ پیش نیامده است. در این مواقع باید روش هایی برای تست شارژر به کار گرفت تا از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. در زیر به چند مورد از راه های تست شارژر لپ تاپ اشاره خواهیم نمود.

بنده هم تقریبا یک ماه پیش این محصول رو خرید و الان دارم ازش استفاده می کنم. خدا رو شکر راضی ام

به هر حال شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خودتان ، محصول موردنظر را سفارش داده و آنرا در اسرع وقت در سراسر ایران تحویل بگیرید.

شما میتوانید برای خرید شارژر و آداپتور لپ تاپ ایسوس و مقایسه دیگر محصولات به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده تکنولوژی

غمگین احساسی

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل آیفون -رفع مشکل آب خوردگی انواع آیفون

یک پیشنهاد خوب: من می‌توانم یک راهکار خوب به شما معرفی کنم تا از پوسیده شدن یا خراب شدن کابل شارژرتان جلوگیری شود و آن استفاده از محافظ کابل است.

Extra resources این یعنی سرعت مناسب شارژر در کنار دمای مناسب آداپتور که باعث کاهش اتلاف انرژی و زمان خواهد شد. البته دقت به نکات فنی نیز الزامی است. مثلا مطابقت سر سوکت شارژر با سوکت لپ تاپ نیز برای سلامت این پروسه اهمیت دارد. 

در بعضی مدل های شارژر، کابل برق و شارژر جدا هستند. معمولا اگر مشکلی برای شارژری پیش آمده باشد مشکل ناشی از آسیب دیدگی یکی از این دو مورد است و به ندرت پیش می آید که همزمان دچار مشکل شده باشند. پس نیاز نیست هر دو را با هم خریداری کنید. دقیقا به همین علت است که در بازار این دو قسمت به صورت جداگانه به فروش میرسند.

آیا شارژر لپ تاپ قابل تعمیر است؟ + روش های تست آداپتور لپ تاپ کامپیوتر و لپ تاپ آیا شارژر لپ تاپ قابل تعمیر است؟ + روش های تست آداپتور لپ تاپ

Report this wiki page