A Simple Key For شارژر لپ تاپ ایسوس Unveiled

Wiki Article

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌های تعمیر کابل شارژ، استفاده از چسب برق است. در واقع این روش علاوه بر اینکه اصلا خطرناک نیست، بسیار به صرفه نیز است و تقریبا در اکثر خانه‌ها چسب برق پیدا می‌شود. در این روش کافی است محل آسیب دیده کابل را با نوار چسب برق به طور کامل بپوشانید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیشنهاد می‌شود که وقتی قصد دارید تا کابل آداپتور را جمع کنید، انتهای آن را کمی آزاد بگذارید. تمامی این کارها در کنار باعث می‌شود تا بتوانید با خیال آسوده سالیان سال از آداپتور شارژ خود استفاده کنید.

شارژر لپ تاپ ها از دو قسمت تشکیل شده اند، آداپتور و کابل برق. معمولا اگر مشکلی برای شارژری پیش آمده باشد مشکل ناشی از آسیب دیدگی یکی از این دو مورد است و به ندرت پیش می آید که همزمان دچار مشکل شده باشند.

منبع تغذیه‌ی این مدل نیز مستقیم به برق متصل شده و این آداپتور جایگزین با مدل‌های مختلفی می‌تواند کار کند.

پاک کردن فروشنده:   شهر باتری رضایت خرید:  ۹۵ % بسته بندی و ارسال توسط   شهر باتری ارسال از شهر باتری   ۱ روز

حراج! افزودن به علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری مرا آگاه کن مقایسه نمودار قیمت

این کار به دقت انجام می شود و ظاهر شارژرتان حفظ خواهد شد.

در مورد باتری؛ سلولهای باتری که در واقع شارژر لپ تاپ تایپ سی قسمت مهم باتری هست ساخت پاناسونیک و ساخت ژاپن هستش چیزی که من دریافت کردم. سلولهای باتری خودم مال سامسونگ و ساخت کره بود از این نظر این باتری از باتری که رو خود لبتابم بود بسیار بهتر هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مقاله راهنمای خرید شارژر لپ تاپ از تکنوسان مگ قصد داریم نکات مهم برای خرید شارژر لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهیم و سپس انواع شارژر لپ تاپ را به شما معرفی کنید تا بتوانید یک محصول اورجینال و باکیفیت تهیه کنید.

اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

سلام. این باتری رو بعد از تحقیق فراوان از شهر باتری تهیه کردم، قبل از هر چیز میخواستم از تیم پشتیبانی شهر باتری تشکر کنم، چه قبل از خرید و چه بعد از خرید بسیار منو راهنمایی کردن چه از طریق چت سایت، تلگرام، اس ام اس و تلفن که بسیار خوب منو کمک کردن.

کلیپ عاشقانه / آهنگ عاشقانه/ کلیپ مازندرانی/ آهنگ مازندرانی / استوری عاشقانه...

Report this wiki page